Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Ha csak ezt az oldaldobozt látod, akkor egy olyan sablont választottál, amiben csak balhasáb van, az oldaldobozaid viszont alapértelmezésben a jobbhasábba kerülnek. Menj be az Oldaldobozszerkesztőbe (Megjelenítés / Oldaldobozok), és kattints a Hasábcsere gombra!

never the same

sosem lesz ugyanaz. de mindig leplezetlenül, mondhatni gátlástalanul. hiánypótló blog. vegyél példát a bkv-ról. sokszor szopat és kiszámíthatatlanul. a valósággal való egyezés kizárólag a véletlen műve. történeteink szereplői, sőt még a történetek szerzői is kitalált személyek. jobb esetben.

Utolsó kommentek

Linkblog

Sértődés, hisz ti, tudjátok

2008.12.30. 22:05 :: K. Villám

Nahát, nahát, remélem mindenki elhízott picit a bejglitől, és még mindig ámul a fa előtt. Én is most tértem vissza az ámulatból és gyorsan billentyűzetet is ragadtam. Oly régóta próbálok valami kis szösszenetet írni a női hisztiről, de mint másban sem, ebben sincs olyan nagy tapasztalatom, csak épp annyi, hogy néha kezdeném a fejemet a falba verni. Biztos vannak nők akikre hat a józan ész, a logikus érvelés, az észérveken alapuló őszinte beszéd, és biztos vannak nők akik egy beszélgetésben logikusan észérvekkel tudnak kommunikálni, sőt mindezt teszik némi humorral és iróniával. És ha nem nekik van igazuk, hát elfogadják, vagy ha nekik akkor nem bántón legrosszabb esetben is poénkodva baszogatják vele az embert. Nos bár nekem nem reprezentatív a mintám, de én nagyon kevés ilyen nőt ismerek. A túlnyómó többségüknél – tapasztalataim szerint – az észérvekkel való logikus beszélgetés kulcsszavai a következők: - csak; - azért; - mert; Mindezek nyomatékosító vállrángatással kombinálva. Aztán ha az ember ezek után mégis megpróbálná az értelmes párbeszédet, akkor jön a hiszti. Egyébként hiszti bármikor jöhet. A hiszti kiszámíthatatlan. Nekem hiszti az is amikor csak simán besértődés van, meg nem szólok hozzád, úgy csinálok, mintha….., picit elfordítom a fejem. Nekem hiszti az is amikor, az ember megkérdezi, hogy most mi a gond? Semmi!!! Persze az ember tudja jól, hogy baj van, az esetek nagy részében azt is, hogy mi. De olyan jó lenne, ha a kedves partner ezt nyíltan a férfiember szemébe mondaná, és nyíltan elbeszélgetnének róla, logikusan, észérvekkel, humorosan, cinikusan, de így visszajutunk a logikus beszélgetés kulcsszavaihoz, és érezzük, hogy bizony ezeknél a hölgyeknél, ez a huszonkettes csapdája.

Szerintem egyébként ez valami ösztönös reakció, már a hiszti. Ezzel a legtöbb dolgot el lehet ám érni (meg a szex-szel ), főleg olyan pasiknál, akiknek kurvára nincs konfliktus igényük. Így aztán inkább bólintanak vagy rálegyintenek a dolgokra, csak hiszti ne legyen már, meg sértődés sem. És általában ezek a hölgyek azok, akiknek eszükbe sem jut, hogy ugyanezt egy forróbb ágyjelenettel is el lehetne ám érni. Persze az is szomorú, ha ezzel érnek célt, de legalább nekünk mint, férfinak jobban esik, mint a hiszti. És, mint mondtam kiszámíthatatlan. Itt főleg a sértődésre gondolok, sosem tudhatja az ember, hogy mikor fog valami rosszat mondani. Aztán persze vannak kiállhatatlan pasik is bizonyára.

Nos a fentiekben semmi poénos nem volt, cserébe a lenti írásban sem lesz :).

Szóval az okai érdekelnének. Komolyan. Ha bárkinek van ötlete nyugodtan ossza meg velem/velünk. Bár lehet, hogy A Ligeti mindent tud erről a témáról, és egészen másképp látja. Bár olyan igazi női hisztit nem láttam még tőle :). Szóval az egyik indok, hogy szerintem ezzel simán el lehet érni egy csomó dolgot. Bevágom a hisztit, meg a sértődést, oszt jónapot. A többi indokról egyszerűen fogalmam sincs. Nem tudnak „veszíteni” egy vitában? Makacsság? Csak azért is nekem van igazam majd megmutatom. Fogalmam sincs. Pedig a hiszti létező dolog. Ismerem picit.

Szólj hozzá!

Címkék: szex hiszti logika sértődés bejgli konfrontáció

A bejegyzés trackback címe:

https://never.blog.hu/api/trackback/id/tr92849410

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Site Meter
süti beállítások módosítása