HTML

Ha csak ezt az oldaldobozt látod, akkor egy olyan sablont választottál, amiben csak balhasáb van, az oldaldobozaid viszont alapértelmezésben a jobbhasábba kerülnek. Menj be az Oldaldobozszerkesztőbe (Megjelenítés / Oldaldobozok), és kattints a Hasábcsere gombra!

never the same

sosem lesz ugyanaz. de mindig leplezetlenül, mondhatni gátlástalanul. hiánypótló blog. vegyél példát a bkv-ról. sokszor szopat és kiszámíthatatlanul. a valósággal való egyezés kizárólag a véletlen műve. történeteink szereplői, sőt még a történetek szerzői is kitalált személyek. jobb esetben.

Utolsó kommentek

Linkblog

Megint... éjjel érkezem...

2008.06.19. 22:59 :: K. Villám

Igen igen, nem árultam el melyik délelőtt :), de higgyék el fáradt vagyok. Csak sokasodnak a dolgaim és a szabadidőm meg csökken. Két sörözés lett volna a héten, mindkettőt lemondtam. Szóval nem tűntem el csak….. csak. Ezt higgye el A Ligeti is. Amiket meg írt azzal végtelenül egyetértek, de hát ebben nincs semmi meglepő. Tudja ő ezt nagyon jól :).

Szóval legyen, hogyan szoptassuk rá őket című tanulmány. Szerintem is jobb lesz így, és már maga a cím is sokat sejtető. Persze nyúzzuk még egy picit ezt a témát, izgalmas ez ugye, sőt.

Egyszer egy csaj azt mondta nekem frigid nő nincs csak szr pasi. Lehet, hogy igaza van, ezzel szemben én megvagyok róla győződve, hogy belülről fakadó eltérő gátlások, szintek, perverziók (kinek, hogy tetszik) vannak. Ahogy valaki imádja a tökfőzeléket, és nem zavarja a horror film, a másik meg a Nils Holgerson-on is elsírja magát. Szóval szerintem ilyen belső bizbasz csak van, hogy ki az aki tök szívesen, és valaki meg alapból utasítja el, hogy mert milyen az már.

Egyébként ajánlok egy másik kedves témát ami nem ennyire izgalmas, de említésre méltó lehet, persze csak a szájba/arcra után :). A nők és a szülj három gyereket, hízzál el, mint egy tehén, változz meg teljesen és éljünk boldogan alfejezet.

Volt egy lány, férjezett. Beszélgettünk, hogy mi nem működik vagy mi nem úgy működik a házasságában ahogy kéne. Szépen kifejtette nekem, hogy a férje kevesli a szexet, meg tán már a lepedő sem olyan forró. Kérdeztem tőle kis naívan, hogy mert? Mert a házasság előtt több volt. MERT? Mert mert – jött a biztos csak számomra meglepő válasz – persze, hogy több volt a szex, az volt a csali! Mellette kedvesen mosolygott, én is, és azon gondolkoztam, ha most elküldöm őt a női felmenőjébe és mellé még le is számító pcsázom akkor, lehet, hogy megsértődne. Megszakadt a kapcsolat :).

Nos a hogyan szoptassuk rá dolgot pedig boncolgatjuk még, tényleg van pár „humoros” ötlet a fejemben, és most leteszem a nagyesküt, hogy holnap megosztom veletek. A Ligeti meg ne izguljon nem felejtem el, nincs akkora szerencséje.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://never.blog.hu/api/trackback/id/tr58529914

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Site Meter
süti beállítások módosítása