HTML

Ha csak ezt az oldaldobozt látod, akkor egy olyan sablont választottál, amiben csak balhasáb van, az oldaldobozaid viszont alapértelmezésben a jobbhasábba kerülnek. Menj be az Oldaldobozszerkesztőbe (Megjelenítés / Oldaldobozok), és kattints a Hasábcsere gombra!

never the same

sosem lesz ugyanaz. de mindig leplezetlenül, mondhatni gátlástalanul. hiánypótló blog. vegyél példát a bkv-ról. sokszor szopat és kiszámíthatatlanul. a valósággal való egyezés kizárólag a véletlen műve. történeteink szereplői, sőt még a történetek szerzői is kitalált személyek. jobb esetben.

Utolsó kommentek

Linkblog

Karácsonyi csalódás, avagy néger kurva helyett átvilágított műpunci

2008.12.20. 18:32 :: A Ligeti

Miután az előző bejegyzés olvasása közben sokan vígasztalhatatlanul kétségbe estek (leginkább egyszemélyben én), hogy most már mindig ilyen 'nyugdíjas búcsúztató szervezése' stílusban megírt írásokat fogunk közzétenni, megnyugtatnám népes olvasótáborunkat, akik épp a karácsonyi ajándékok beszerzésével múlatják az időt és nem blogpszichológiai kurzusunk aktív résztvevőjeként készülnek a karácsonyra, pedig nem is tudják, micsoda ajándékozási ötletekről maradnak le.

Egy ismeretlen blogunk segítségével keres ajándékot tinédzser fiúknak. Én is hasonló helyzetben voltam, de nem blogunk segítségével akartam ezt megoldani, fő a bizalom mottóval -  vagy ez lehet az önbizalomhiány modernkori értelmezése - hanem olyan illetőket interjúvoltam meg, akik vagy voltak, vagy épp jelenleg a tinédzser fiú kategóriába tartoznak, persze csak egybe, de nem tartoznak az épp megajándékozandó tinédzser fiú halmazba. Így amikor átadtam az ajándékot, amit végül egészen magamtól választottam ki - kizárásos alapon- közöltem az illetővel, hogy előzetesen érdeklődtem, miknek örülnének a fiúk ebben a korban, de azt sajnos én nem tudom teljesíteni. Nah ezen mondatomat mindenki értette úgy, ahogy akarta, így a 16 éves tinédzser fiú alig tudta leplezni pironkodását a nagy derültségek és 'húúúúúú'-zások közepette, mivel ezt nagy hallgatóság előtt tettem. Bizonyára ő is arra gondolt, mint amit válaszban kaptam, hogy természetesen néger kurvának örülnek a tinédzser fiúk, és ha több dolog kellene, akkor több néger kurvának. Vagy mégsem? Mindazonáltal egy tubus négerbarna cipőkrémet szívesen felajánlanék, ha  néger kurva egészen véletlenül nem állna éppen rendelkezésre.

Olvasóink azonban kicsit elrugaszkodnak a néger kurváktól és azok hiányában karácsonyi ötlenként javasolják, hogy 'műpuncit csinálj'. Mások ezt 'házi gyártású szexuális segédeszköznek hívják', aminek nők számára elkészített, kissé bonyolult változatát, a  már-már kultfilmünkké előlépett, állítólag fekete humorú, ótvarcsúnya, de nem fekete nők dugásáról elhíresült (bár közölném, hogy a film humort csak nyomokban tartalmaz) burn after reading című mozicsodánk mutatja be. Ezek után feltenném a kérdést, hogy UGYE nem sikerült ennek a filmnek reklámot csinálnom.

És akik tőlünk szeretnék tudni, hogy sprayt lehet-e felvinni a repülőre, nyugtatnám meg, hogy az utóbbi pár napban már az egy irreális vágy, hogy valaki egyáltalán feljusson a repülőgépre, nemhogy még spray-t is akarjon vinni magával. Természetesen lehet próbálkozni, mint ahogy ez a reptéri illetőkkel történt. De még ott sem olvashatunk arról, hogy 'műpunci átvilágítás', vagy ha történt is ilyen, nem tűnt fel nekem. És most értettem meg a reptéren sztrájkoló személyzetet, akiknek egy nap elegük lett abból, hogy annyi műpuncit világítsanak át, főleg így a karácsonyi ajándékvásárlás,-készítés időszakában, így belefásulva  a sok műpunci átvilágításba, úgy döntöttek, hogy nem veszik fel a munkát.

Az már meg sem fordul a fejemben, hogy azokat használat közben világították át. Vagy a karácsonyfa alá tették díszátvilágításban, hogy a Jézuskától (Jézitől, ahogy bulvár-blogberkekben elterjed), szóval Jézitől néger kurvákat kért, de elutasított tinédzser fiúk azokkal vígasztalódjanak.

Szólj hozzá!

Címkék: karácsony átvilágítás műpunci szexuális segédeszköz ajándék tinédzser fiúknak reptéri sztrájk

A bejegyzés trackback címe:

https://never.blog.hu/api/trackback/id/tr57833888

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Site Meter
süti beállítások módosítása